❤️ Бурята на Цененето ❤️ Игра/Процес 1/22 от Абрахам-Хикс (ВИДЕО)


Здравейте, приятели.
Казвам се Радина и съм създателя на страници "Естер Хикс и Абрахам" и "Позитивни Мисли".
Имам тези страници вече 10 години и от сърце ви благодаря за подкрепата ви, посредством харесванията и споделянията ви.
Изучавам Учението на Абрахам-Хикс вече повече от 12 години. Това знание преобърна посоката на живота ми и му вдъхна смисъл, отвъд всичко, което съм възприемала, като възможно обяснение на "фундаменталните въпроси" в живота на всеки един от нас..
Отдавна ми се искаше да направя нещо, с което да изразя благодарността и обичта си към Естер Хикс и Абрахам, а също и по някакъв начин да допринеса и за разпространението на това знание и сред българската аудитория. Защото знам, че много от вас търсят това знание. Така, както го търсех и аз. Това знание не е тайна. Носим го дълбоко в сърцата си. И Абрахам са тук, за да ни припомнят Кои В Действителност Сме..
Това е първото ми видео и го направих специално за вас! Не съм професионален говорител, нито някога съм имала намерение да бъда такъв. Това е едно съвсем аматьорско видео, което направих на телефона си с всички безплатни апликации, които открих. 😂
Но го направих от сърце и нямам търпение да споделя с вас игрите от учението на Абрахам, за да можете и вие да им се насладите и да се възползвате от тяхната невероятна и трансформираща сила!
С Любов, Радина ❤️😍❤️
Бурята на Цененето ❤️ Игра/Процес 1/22 от Абрахам-Хикс от книгата "Поискай и е Дадено", издадена през 2004 година от Естер и Джери Хикс ❤️ 

Коментари

Популярни Публикации

ТАЙНАТА - С ЕСТЕР ХИКС И АБРАХАМ - ЗА ПЪРВИ ПЪТ НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК!!!

Абрахам-Хикс - Към Родителите и Техните Деца + А Невинните Малки Деца?

НОВО!!! НОВО!!! НОВО!!! Поискай И Е Дадено си има Официална Страница!

АУДИО КНИГА - НАУКАТА НА ЛЮБОВТА - УОЛЪС Д. УОТЪЛС