"Истинската Тайна за Закона на Привличането" от Джон Ассараф

"Вселената обича скоростта. Не отлагайте. Не гадайте. Не се съмнявайте. Когато възможността е там, когато импулса е там, когато интуитивния подтик отвътре е там, действайте! Това е вашата работа. И това е всичко, което трябва да правите." - Д-р Джо Витали

В резултат на филма "Тайната", милиони хора се запознаха с принципа, наречен Закона на Привличането, който обяснява творческия процес, по който невидимия свят ражда обстоятелствата и събитията в нашия живот. Заради тайната, хиляди хора от целия свят ми изпращат е-мейли, пишат ми и ми се обаждат в офиса ми, за да споделят историите за това как разбирането и прилагането на Закона на Привличането е променило живота им. Понякога тези истории са удивителни и често разтърсващи, а обхвата и разнообразието на въвлечените ситуации, са зашеметяващи.

Можете да започнете да използвате силата на невидимия свят, за да създадете вашия идеален живот и дейност. Но ето я и частта, която толкова много хора изглежда са пропуснали. Законът на Привличането не може да работи ефективно, освен ако не следвате също така и Закона на Действието. Ако не вдигнете 'дупетата' си и не направите нещо, не е реалистично да очаквате да се случи нещо кой знае какво.

Знаейки за законът на привличането, аз наистина исках да го използвам и да видя какво ще се случи, затова през 1995г. създадох таблото на визията. Закачих снимки на нещата, които исках да постигна и да привлека - като кола и часовник - върху таблото. Всеки ден седях в офиса си, гледах таблото и визуализирах. Наистина влизах в състояние вече на постигане на исканото.

След като се местихме три пъти, докато се установим в Калифорния, аз отворих кутията, която съдържаше моите табла на визията. Отворих кутията, която бях запечатал преди пет години, а на едно от таблата стоеше една снимка на къща, която бях отрязал от едно старо копие на списание "Мечтани Домове". Когато я отрязах от списанието, нямах представа къде се намира или колко струва. Но нямаше грешка! Това беше снимка на къщата, в която в този момент стоях. Не подобна на нея. Това беше една уникална къща, разположена върху шест декара, със 188 прозореца, 320 портокалови дървета, 2 лимонови дървета, и още куп други особености. Аз действително си бях купил мечтаният дом и бях го обновил без дори да зная. Бях направо 'издухан'.

Най-сетне разбирах силата на визуализацията. Въпреки, че всичко започва от една идея и кристално ясна картина на това, което искате, вие не можете просто да се шляете наоколо визуализирайки, и да чакате нещата да се случат. Ако всичко, което правите е да визуализирате, то тогава хората с престилките и големите камиони ще дойдат и ще ви вземат мебелите.

Имате работа за вършене!

Визуализирайте и създайте табло на визията. Напишете целите си, а после намерете изображения, които си пасват с целите ви. Използвайте списанията и режете думите и изображенията, които резонират с вас. Моята книга, "Пълният Комплект на Таблото на Визията" е придружена с DVD, образец на таблото на визията и инструменти, които да ви помогнат да създадете това табло на визията, което ще промени положително живота ви!

Почувствайте емоцията. Действайте, сякаш вече притежавате нещата, изобразени на вашето табло на визията - къщата, колата, или бизнеса ви. Кажете: "това вече е мое." Заявете целите си в сегашно време, все едно вече сте ги постигнали.

Повторение. Гледайте изображенията върху таблото на визията ви, отново и отново. Повтарянето на визията, съчетано с вашите асоцииращи емоции, ще развият силата ви да визуализирате и да предприемете действие, за да постигнете целите си.

Куейкърите имат един израз: "Когато се молиш, движи краката си." Един друг израз казва: "Ако ще се молите за картофи, по-добре си пригответе една мотика."

С една дума - ДЕЙСТВАЙТЕ!

Отговорът за вас: Масивното действие, се равнява на масивни резултати.

Коментари

  1. I v nai - trudnite momenti se usmixvaite i ne gubete kuraj. Ne gubete vqra v uspexa!!!

    ОтговорИзтриване
  2. всичко е абсолютно вярно-100%-напълно промених живота си и още не мога да повярвам

    ОтговорИзтриване
  3. бихте ли ми казали това наистина ли действа? наистина ли можеш да имат всичко , което пожелаеш?

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина действа, само за една година толкова много врати се отвориха за мен. Не мога да се сетя за нито една задънена улица пред мен. Всичко върви по вода, както се казва. Само за една година вървя право към мечтата си и се доближавам без проблеми.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни Публикации

ТАЙНАТА - С ЕСТЕР ХИКС И АБРАХАМ - ЗА ПЪРВИ ПЪТ НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК!!!

Абрахам-Хикс - Към Родителите и Техните Деца + А Невинните Малки Деца?

НОВО!!! НОВО!!! НОВО!!! Поискай И Е Дадено си има Официална Страница!

АУДИО КНИГА - НАУКАТА НА ЛЮБОВТА - УОЛЪС Д. УОТЪЛС