“Силата на Фокуса” от Марк Виктор Хенсен

Ако желаете нещо достатъчно силно, и ако задържите ума си фокусиран върху него, в крайна сметка ще го постигнете.


Това ми бе представено вкъщи на значително ранна възраст от баща ми. Татко ми пристигнал в Съединените Щати от Дания през 1921 г. на 17 годишна възраст. Баща ми бил впечатлен от Съединените Щати, като земя на възможностите. Тук можело да искаш нещо, да работиш за него и да го получиш. Работил усилено и въпреки че никога не бяхме богати, също така и никога не бяхме бедни.


Когато бях на девет, достатъчно голям за да карам добре колело, си намерих работа като доставчик на вестници. От вестникарският си маршрут бях спечелил достатъчно пари за да си купя едно списание за велосипеди. 


Целта ми беше да се сдобия с колело. Имах идеалното колело в съзнанието си. Исках това колело с цялото си сърце, ум, тяло и дух. Изрязах една снимка на колелото и я държах до леглото си. През нощта, докато спях, го сънувах. Можех да видя това колело. Можех да го почувствам. Повярвах в него.






Но когато отидох при баща ми и поисках колелото, той не разбра желанието ми. След известна дискусия, той каза: "Можеш да го имаш, когато станеш на 16 години." Казах: "Мога ли да имам колелото сега, ако спечеля парите сам?" Сигурен съм, че никога не си е представял, че едно девет годишно момче, ще спечели еквивалента на $725 - така че, нямайки какво да губи, той се съгласи.


Желаех толкова силно това колело, че в съзнанието си вече го притежавах. Бях включил в действие силата на ума си.


Вътре във всяко съзнание съществуват способности отвъд нормалното. Тези способности се активират, когато имаме нажежено до бяло желание. Тогава намираме начин да получим каквото и истински да желаем. 


Воля и Начин


Видях една реклама в списание "Момчешки Живот", правеща промоция за разпродажбата на Коледни картички. Веднага повярвах, че мога да продам тези картички. Незабавно отидох при майка ми, която беше феноменален продавач. Имаше харизма, красота, сияеща усмивка, искрен интерес към хората и беше майстор в разказването на истории. Попитах я дали мога да продавам. Тя каза: " Не само, че можеш да продаваш, но и ще те науча как! Важно е да имаш усмихнато лице, да се срещнеш с много хора и да ги помолиш да си купят от твоите поздравителни картички. Но най-важното е да използваш като завършек "алтернативния избор". Попитай потенциалните си купувачи: "Какво бихте предпочели - една или две кутии Коледни картички?"






Така че започнах. Насочих се към съседите си през зимата на 1957г. -  с дълбок сняг на земята. Ходех от врата на врата всеки ден, и когато някоя майка отвореше вратата, аз избърсвах носа си с ръкавицата без пръсти и я питах дали би искала да си купи няколко картички. Как тази жена би могла да откаже на едно сладко мъничко хлапе с течащ нос? Обикновено жената казваше: "Млади момко, влез вътре. Не можем да те оставим да стоиш на студеното."


Веднъж влезех ли вътре, вече знаех че продажбата е направена. Обяснявах, че печелех пари за свое собствено колело. Тогава питах: "Госпожо Шоу, една кутия ли предпочитате или две?"






Бях страхотен продавач. Но не исках да продам 376 кутии с Коледни картички. Нямах желание да бъда продавач номер едно на Американски Поздравителни Картички. Не ми беше приятно да ходя от врата на врата в студа. Интересувах се само от това да се сдобия с колелото си.


Фокусирането Произвежда Резултати


От този опит научих важността от упоритата работа, за да получиш това, което желаеш. И се научих как да се оправям с парите. Научих, че ако искам нещо и фокусирам енергията си върху него, бих могъл да проникна в силата на ума си. Силата на ума ми ми показа начина и ме инструктира какво да правя, така че да получа точно това, което искам.


Научих, че фокусирането на енергията ми - работи. Първо визуализираме това, което искаме, а после го постигаме. Визуализацията е да виждаш с ума си. Това е един от най-мощните принципи на разположение, при създаването на вашето бъдеще.

Коментари

Популярни Публикации

ТАЙНАТА - С ЕСТЕР ХИКС И АБРАХАМ - ЗА ПЪРВИ ПЪТ НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК!!!

Абрахам-Хикс - Към Родителите и Техните Деца + А Невинните Малки Деца?

НОВО!!! НОВО!!! НОВО!!! Поискай И Е Дадено си има Официална Страница!

АУДИО КНИГА - НАУКАТА НА ЛЮБОВТА - УОЛЪС Д. УОТЪЛС