Фън Шуей в 8 Урока: Урок 6

Урок 6

Тайната на Ултималното Щастие и Енергичното Здраве

Невероятно Мощна Техника

Сега, след като покрихме първите пет стъпки във вашата Даймънд Фън Шуей Програма, следващата стъпка отвежда вашето ново знание за личния ви енергиен номер, дори още по-напред. Тук ще определите как да позиционирате вашето легло, за да спите в добра посока, и как да позиционирате бюрото си, да гледа в добра посока, докато работите. Това може да предизвика невероятно мощен ефект, незабавно в живота ви. Ето как да проверите посоките: 1) Застанете зад бюрото си с компас, в посоката, в която гледате, когато седите на бюрото си или пред екрана на компютъра. Поставете бюрото си в такава позиция, че когато седнете, да гледате в една от вашите лични най-добри посоки.  2) Гледайки към лицевата страна, застанете в краката на вашето легло, за да проверите посоката на компаса. Поставете леглото си така, че когато спите, върха на вашата глава да сочи към една от вашите най-добри лични посоки.   Доколкото е възможно, ориентирайте се към личните си най-добри посоки, когато работите и спите. Вие ще се свържете с вашият поток на позитивна енергия, който идва към вас, и ще привлечете повече добър късмет в живота си.  

  • Един собственик на бизнес в Европа искаше да се пенсионира и ме помоли да го консултирам върху Фън Шуей за неговия домашен офис, за да привлече подходящата възможност за продажба на своите два бизнеса. Той се опитваше да открие подходящите хора повече от две години. В рамките на два месеца, след като беше променил позицията на леглото в дома си и позицията на бюрото в бизнеса си, му беше предложена петкратно по-голяма сума от истинската цена на бизнеса му. Той с голямо удоволствие ги продаде и започна да живее нов живот.
  • Един клиент в Сан Франциско промени позицията на леглото си в посоката на своя  успех, и следващата седмица получи повишение в работата си, което удвои дохода му.
  • Една клиентка в Европа искаше да напусне работата си в банката, и да започне свой собствен бизнес. Шест седмици, след като промени позицията на леглото си, тя получи заплата за две години напред, като обезщетение, и беше в състояние да започне свой собствен бизнес с тези пари.

 Колкото се може по-често, се опитвайте да заставате лице в лице с вашите най-добри лични посоки. Ако можете да направите това през нощта и през деня, ще бъдете много по-добре свързани с потока на Ки, който ви благоприятства, и ще привличате повече късмет в живота си. Вашият фокус ще бъде по-ясен, а вашето вдъхновение и решения ще идват по-лесно.

Съпрузи/Партньори с противоположни най-добри посоки

Ако вие и съпруга ви или партньора ви, имате противоположни най-добри посоки, (единият принадлежи към Източната Група, а другия към Западната Група), входната врата ще бъде в добра посока за единия от вас (използвайте посоката на компаса, с която стоите лице в лице, когато седите на вратата, гледайки навън). Поставете леглото по такъв начин, че да спите в една от най-добрите посоки за другия. Това балансира входната врата “дневна Ки” с леглото – “нощна Ки”. Ако този баланс не може да бъде постигнат, съществува ли друга врата, която съпруга или партньора да може да използва? Във всички случаи, бъдете сигурни, че сте активирали успешни посоки и за двамата в спалнята.

На вселената ясно ли й е вашето съобщение за успех?

Консултирала съм хора от целия свят върху Фън Шуей, хора с различен религиозен произход, от всички нива на обществото, и съм се свързвала с много различни индустрии и професии. Всеки път съм наблюдавала удивителен ефект, но за това, трябва да бъдете ясни към вселената. Нека открием как да се уверим, че сте колкото се може по-ясни, когато активирате по-голям поток на Ки в живота ви, с принципите на Даймънд Фън Шуей. Ще опиша ключовите идеи за всяка от четирите посоки. Когато поставяте активиращите карти във вашата успешна посока, по-рано предложих да имате предвид събирането на изображения, за да засилите целта, която имате намерение да създадете. Изображенията ви карат да мислите за това, което избирате за себе си и как вашия избор може да се промени с годините. Когато ги гледате, можете да разберете дали тези резултати са това, което наистина искате за себе си. Незабавната полза е че повишавате вашите лични чувства към успеха. Тогава верига от синхронност поставя вашите намерения в действие. Започват да се случват щастливи съвпадения, като това, от нищото да ви се обади стар приятел и да ви свърже с точната информация, от която се нуждаете.  Имах клиент, който не смяташе, че му се плаща достатъчно добре по един договор, така че той избра да напусне. След два дни, шефа му се обади и му обеща да удвои заплатата му, ако завърши договора си. Това беше точно същата цел, която той беше написал в активацията си. Искаше да му се плаща двойно, но искаше да продължи да работи за някой приятен човек, като шефа му. Така че той успя и всички получиха това, от което се нуждаеха. Ако отделите малко време, наистина да разберете нуждите и желанията си, и помолите за подкрепата, от която се нуждаете, вселената отговаря с енергията и свежите идеи, които са ви необходими, за да запълните вашите нужди. Винаги има позитивен поток, леещ се към вас. Докато се учите да насочвате този поток с практиките на Даймънд Фън Шуей, резултатие ще ви се струват магически. Вселената взима надмощие над вашите социални взаимоотношения, и поставя потока за правилните взаимоотношения в точното време. Пример за този вид синхронност се случи и с мен. Вие четете този урок, защото написах в моята книга за трансформация, всички позитивни резултати, които избирам да създам в живота си, и ги поставих в своята сфера на успех. Този курс беше едно от намеренията, които поставих там, и със сигурност на едно от събиранията в дома на Джак Канфийлд, един от създателите на книгите “Пилешка Супа за Душата”, се срещнах с един от собствениците на Корпорация Лърнинг Стратеджис – установяването на връзка беше незабавно. Когато добавям нови цели, хората и ресурсите влизат в моя път, а моите идеи се проявяват, без излишни усилия, защото потока на Ки е активиран в моя дом и офис. Нека ви дам един специален „Даймънд Съвет,“ тайна, която помага да дадете тласък на резултатие, които създавате във вашата успешна посока. Предлагам да си създадете една книга за трансформациите на живота, в която да вписвате информация за активациите, които поставяте. Когато резултатите се проявят, можете да отбелязвате времето, в което са пристигнали. Убедете се, че книгата има красива корица, и я поставете във вашата лична успешна посока, за да активирате успеха си по-лесно.

Изберете да създадете само най-доброто за себе си

Активирането на вашата посока на здравето, установява по-добър стандарт на живота, който избирате да създадете за себе си. Първата стъпка за активиране на здравето си, е да почистите вашата лична здравна посока във вашата спалня, вашата всекидневна и офис. Не можете да имате хаос или вехтории в тази зона, тъй като това предразполага към токсини и дебелина, които задържате върху тялото си. Ако имате библиотечка във вашата здравна зона, отървете се от книгите, които повече не са ви необходими и създайте малко допълнително пространство за нова информация и ново осъзнаване на здравето, което идва във вашия живот. Убедете се че книгите, които остават, са чисти и без прах. Поставете съобщение към вселената във вашата здравна посока, за това, което искате да подобрите във вашето здраве.   Когато бях млада, имах орлов нос и бях много огорчена от този факт, защото чувствах, че изглежда много грозен. Започнах да използвам огледалото, което висеше в моята лична здравна посока на северозапад в моята спалня. После всеки ден докосвах носа си и казвах колко добре изглеждам и какъв красив нос имам. Моят Фън Шуей майстор ми предложи да закача снимка на това, което смятах за красив нос.

Родителите ми никога нямаше да ми позволят да си направя пластична операция, тъй като нямаха никакви пари за това. След около 9 месеца след като вече бях започнала да правя това упражнение, ми се наложи операция на синусите. Инцидент от преди десет години, беше накарал носа ми да израстне погрешно навътре и блокираше синусовите ми канали. Когато докторът ме погледна, каза че имал чувството, че съм огорчена от носа си и от начина, по който изглеждам. Това беше очевидно, защото косата пред очите ми беше много дълга, за да може да пречи на хората да виждат очите и носа ми. Казах му, че съм наясно с носа си, а той каза че би могъл да ми направи услуга, и да промени формата на носа ми, докато прави операцията на синусите ми. Цената върху осигуровката ми нямало да се промени, защото щяло да отнеме само още пет минути да ми направи красив нос. Така че се получи, а аз имах носа, за който мечтаех, без да плащам нищо. Знаех, че съм привлякла този доктор, заради личния ми здравен Фън Шуей. Неприятните ми главоболия ме напуснаха, а увереността ми се възвърна. Въпреки че изглеждаше, сякаш никой не забелязва новия ми нос, Фън Шуей проработи, за да се окажа на точното място и в точното време, и с точните хора и ресурси, за да се изпълни моя избор. Когато активирате вашата посока на здравето, очаквайте че ще поставите началото на верига от позитивни събития, които ще доведат до подобряването на вашия живот. Ще получите номерът на някой нов доктор, който е точно това, за което сте се надявали, и който ще ви помогне да се излекувате по-добре от предишните ви доктори. По пътя ще откриете правилната диета или някой ще ви каже за някоя страхотна добавка. Вероятно ще откриете книга за някой, който е имал точно като вашите симптоми и се е излекувал, а това ще възвърне надеждата ви за възстановяване. 

Коментари

Популярни Публикации

ТАЙНАТА - С ЕСТЕР ХИКС И АБРАХАМ - ЗА ПЪРВИ ПЪТ НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК!!!

Абрахам-Хикс - Към Родителите и Техните Деца + А Невинните Малки Деца?

НОВО!!! НОВО!!! НОВО!!! Поискай И Е Дадено си има Официална Страница!

АУДИО КНИГА - НАУКАТА НА ЛЮБОВТА - УОЛЪС Д. УОТЪЛС