Аз съм Аз. 

В целият свят няма никой друг, който да е точно като мен. Всичко, което извира от мен, е установена истина, че е мое, защото аз сама го избрах -- Аз притежавам всичко за мен: моето тяло, моите чувства, моята уста, моя глас, всички мои действия, независимо дали те са отправени към другите или към мен. Аз притежавам собствените си фантазии, мечтите си, надеждите си, страховете си. Аз притежавам триумфите и успехите си, всички мои провали и грешки. И защото притежавам всичко отнасящо се за мен, мога лично да опозная себе си.Правейки това, мога да обичам себе си и да бъда в приятелски отношения с всички мои части. Знам, че съществуват аспекти свързани с мен, които ме объркват, и други аспекти, за които незнам -- но докато съм приятелски настроена и обичам себе си, мога смело и с надежда да търся решения за объркванията и начини да открия повече неща за себе си. Както и да изглеждам, и звуча, каквото и да казвам и правя, и каквото и да мисля и чувствам в даден момент във времето, това съм лично аз. Ако по-късно някои части от това как изглеждам, звуча, мисля и чувствам се окаже, че не ми пасват, мога да ги премахна, да запазя останалото, и да създам нещо ново, на мястото на това, което съм премахнала. Мога да виждам, да чувам, да мисля, да казвам и да правя. Имам инструментите, с които да оцелея, да бъда по-близко до другите, да бъда продуктивна и да създавам смисъл, и да създавам ред от света на хората и нещата около мен. Аз притежавам себе си и затова мога да проектирам себе си. Аз съм Аз и така съм си Добре.





Вирджиния Сейтър 
(1916 - 1988)
Автор и Психотерапевт

Коментари

Популярни Публикации

ТАЙНАТА - С ЕСТЕР ХИКС И АБРАХАМ - ЗА ПЪРВИ ПЪТ НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК!!!

Абрахам-Хикс - Към Родителите и Техните Деца + А Невинните Малки Деца?

НОВО!!! НОВО!!! НОВО!!! Поискай И Е Дадено си има Официална Страница!

АУДИО КНИГА - НАУКАТА НА ЛЮБОВТА - УОЛЪС Д. УОТЪЛС